onsdag 13 augusti 2008

Alla får följa med

Nu packar jag för konstantverksmarknaden i Göteborg. Jag gav efter för allt tjat och nu får alla hemmavarande tjejer följa med. Riktigt hur vi ska få plats vet jag inte men flickorna har dyrt och heligt lovat mig att de ska samsas och låta varandra turas om att synas mest :o) :o)
Alla ni vanliga som ju också är unika får förstås också komma ju fler desto bättre. Men ni få stå på andra sidan bordet! Håll nu alla tummar för att det blir fint väder - faktiskt redan från i morgon för då ska jag plåta Dagny, Edit och Florence som precis fått sina mössor, vantar och benvärmare färdigmonterade. Till Edit har jag också måst köpa nytt band för hon lånade ut sitt till Susanna som är i Skärhamn på Tjörn. Om någon undrar varför inte Annika med så ska jag berätta om det i morgon.

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Jag ser så mycket fram emot våran helg!!!! Vad roligt att alla tjejer får följa med :-) :-) Antar att det kommer att dyka upp vissa andra små tjejer där också i helgen :-) Såg i tidningen att det skulle bli bättre väder redan i morgon!!! Jag håller mina tummar!