söndag 10 augusti 2008

Anneli har inte hört av sig

Anneli har nu varit på resande fot i nästan två veckor och som väntat har hon inte hört av sig. Jag hoppas att hon är i Helsingborg för det är det som är meningen. Men man kan aldrig vara riktigt säker.


Anneli är nämligen en riktig festprisse som illar att gå på innekrogar flera gånger i veckan. Hon är charmig och blir lätt medelpunkten i sin fina stickade oblekta bomullsklänning med instickade ränder, överarmsband och dubbla våder. Till klänningen bär hon ett tufft panband och ett originellt halsband. Ibland varierar hon med lösa ärmar, knän och vristvärmare.

I motsats till Hedda så gillar inte Anneli att dansa speciellt mycket. Hon sitter helst i baren. Hon röker dessutom för mycket. Jag undrar så vad hon gör idag.

Om någon undrar så har jag 11 sommarflickor som ska presenteras. På en utställning just nu finns 8 höstflickor som också väntar på att få visa upp sig. Och här hemma går ytterligare minst 5 tjejer som inte vill bli bortglömda. Jag är inte världsbäst på matte men så mycket fattar jag som att blogga en gång i veckan inte räcker. Här måste bli skärpning :o) Dessutom ska det också bloggas om mina utställningar. Vi hörs.

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Jösses, ack och ve!!! Oroar du inte ihjäl dig över Anneli? Det skulle jag ha gjort! Men hon ser i vilket fall som helst himla tuff ut i sina fräcka kläder :-)

Väntar oråligt på att få lära känna dina andra klänningstjejer!