lördag 27 augusti 2011

Helgen mitt emellan ...

... är det just nu. Förra helgen var jag med på Upmarket i Göteborg med stickade bomullskläder.







och nästa helg är det vernissage med Vita Vera i Lund. Välkomna dit förresten.

Så när jag ändå kollar på friidrottsVM så monterar jag Abby Randig och två stycken Gaia hängsleklänningstunikor. Alla med mycket färger men med vita ränder. När jag jobbar så får jag alltid nya idéer och eftersom jag har en Abby Rutig så har jag nu i min To-Do-Lista tanken om en utställning som heter "Randigt, Rutigt och Prickigt - och lite Blommigt". En Abby Prickig kommer alldeles säkert. En grå blommig är halvfärdig och skulle ha varit en del i utställningen Vita Vera och Gråa Greta. Men så blev det bara Vita Vera. Ibland måste man begränsa sig och jag måste begränsa mig.


4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vad fina vi är mitt bland allt annat fint! :-) Vill så gärna besöka Vita Vera någon gång..... Undrar om jag hinner...

re.do sa...

Vilka härliga kläder!

OttoPippi sa...

Och!!!! Vad SMAL (!) jag ser ut där! Åtminstone om man skulle tagit bort mitt huvud!!!

Katrin sa...

OttoPippi. Du ÄR smal, det är inte bara som det ser ut.