lördag 17 november 2012

Varför ser gästrummet ut så här?


Ja, det kan man ju undra. I det lilla gästrummet, där redan hyllan med stickpärmar och bordet med stickmaskinen finns. har en lagerhylla med innehåll i påsar och lådor och ett mappställ på hjul med extramappar och ett antal korgar med påbörjade stickningar flyttats in.

 
 
Och inte nog med det. Sybordet har också belamrats med tyger och påsar och garner så att symaskinen måste flytta ner i sin låda på golvet. Inte så lyckat för min gröna garderob som jag håller på att sy.

 
 
Till och med sovrummet har fyllts upp med grejor som inte ska vara där. Som tur var kunde sängen räddas för så här kommer det att se ut under några dygn.

 
 
Allt beror på att jag under stor vånda och med mycket beslutsångest till slut kommit fram till att jag ska sälja min fina underbara vävstol. Det borde ju inte vara så svårt för all röran som jag visat här ovan har varit förvarat på under och i vävstolen i flera år. Jag kommer inte att väva mer och det känns som ett avslut närmare döden. Vi har haft så många fina stunder jag och min vävstol.
 
 
 
Så här ser den ut. Kul att se dig gamla vän det var ett tag sen du var så här tydligt framträdande.

Inga kommentarer: