tisdag 7 september 2010

Lite less på att sticka

... är jag just nu. Antagligen beror det på att jag har utnyttjat varje möjlig stund därför att så mycket tid har gått bort i sommar och det har blivit stressigt att hinna det som skulle hinnas med. Jag har, när min lilla gulliga man reparerat huset, till och med suttit på stegen, så att inte den och han skulle ramla ner, och stickat för det vilda med alla mina färger.

Förutom att vi reparerat både invändigt och utvändigt så har jag gjort flera oroliga resor till Värmland eftersom min pappa varit sjuk. Han är nu bättre och blir allt bättre.

Jag har också tillbringat mycket tid med mina underbara barnbarn. Och när vädret tillåtit så har vi badat i "mormors sjö" med blått vatten med en brygga långt ut, sandstrand och gräsmatta med blommor. Så här har vi haft det.


Skönt att tänka tillbaka på och se fram emot.

Inga kommentarer: